čtvrtek 9. dubna 2009

Test-Jak moc máš rád/a LPS?

Připravila jsem si pro vás testík, jak moc máte rádi Littlest Pet Shop.

1. Vidíš někoho na ulici, jak vyšel z hračkárny a zahodil (ještě zabaleného) LPS. Co uděláš?

a) vezmu si ho domů / b) odnesu ho zpátky do hračkárny / c) nechám ho ležet na zemi

2. Šel/šla jsis koupit LPS a v obchodě jsou zrovna jenom ze staré kolekce. Koupíš si je?

a) samozřejmě, že si je koupím! / b) možná ano, ale přece jen sbírám spíš ty vzácnější / c) starý? nikdy!

3. Kolik máš zhruba LPS?

a) okolo 100! možná i víc! / b) asi tak 20-70 / c) málo asi 5

4. Co uděláš, když vidíš, že někdo ničí svoje LPSky?

a) vystartuju na něj, proč si ty LPS kupuje, když je pak zničí! / b) řeknu mu, ať ty LPS neničí, je to vzácnost / c) cc, nic, o nikoho se přece nestarám

5. Jaký je tvůj nejvzácnější LPS?

a) koala!! / b) ještě koalu nemám, ale mám spoustu jiných krásných LPS / c) asi LPS pes

6. Mají někteří tví LPS rezavý krk?

a) v žádné případě ne!! / b) nějaký ten LPS možná ano, ale nijak zvlášť je neničím / c) ano, docela dost

7. Stratil/a jsi někdy nějakého LPS?

a) žádného jsem nikdy nestratil/a / b) možná pár ano, ale ti se nahradili jinými / c) ano, stratil/a jsem jich hodně

8. Chodíš s LPS často ven?

a) ano, co nejčastěji můžu / b) občas ano / c) ne, jsou pořád zavření doma

9. Máš pro LPS město?

a) samozřejmě! / b) mám menší nebo žádné, ale jen kvůli tomu, že ho nemám kam dát / c) nemám a pro LPS bych město neudělal/a, nebudu zbytečně strácet čas!

10. Jak jsi přišel/a ke sbírání LPS?

a) oběvil/a jsem LPS a začala jsem je sbírat, protože jsou kouzelní / b) už ani nevím / c) někdo mě k tomu donutil, jinak bych je nesbíral/a

spočítejte, jestli máte nejvíce odpovědí a,b nebo c a podívejte se na vyhodnocení

Vyhodnocení:


Nejvíce odpovědí a:

Jsi úplný blázen do LPS. Když jde o LPS, uděláš pro ně všechno. Máš svoje LPS prostě rád/a, a je to vidět, protože se o ně dobře staráš. Jen to někdy moc nepřeháněj!

Nejvíce odpovědí b:

Jsi ideálný sběratel LPS. Když vidíš nějaké hezké LPS, tak si je vezmeš, ale se sbíráním to moc nepřeháníš. O své LPS se taky dobře staráš. Prostě ideál

Nejvíce odpovědí c:

Ajéje. Tady LPS moc v lásce nemáme co? Možná LPS máš rád/a, ale moc to nedáváš najevo. Pokud chceš, aby si ostatní mysleli, že máš LPS rád/a, tak buď trochu lepší a bude to ok!

1 komentář:

  1. Terka
    Já je mám hrozně ráda a chci s nimi natáčet také na YouTube

    OdpovědětVymazat